León Benavente en Valencia

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

LEÓN BENAVENTE


León Benavente torna a València per a compartir amb els seus seguidors el seu quart àlbum d'estudi. Sota el nom de “Era”, el nou treball va veure la llum al gener d'aquest mateix any i va entrar directament en la segona posició dels discos més venuts al nostre país. A més, en el que porten de gira per Espanya, la banda ha penjat el cartell de “no hi ha localitats” en diverses ciutats. No te'ls pots perdre.


“Era” és un treball heterogeni que sorgeix de l'estrany moment històric que ens ha tocat viure i en el qual abunden les referències cinematogràfiques i artístiques. Però, abans de res, el disc representa un gran salt avant per a León Benavente, una evolució que implica un canvi profund en la sonoritat del grup i que demostra més que mai el caràcter poc acomodatici d'una formació que, en els seus deu anys de trajectòria, ha sabut reinventar-se en cada ocasió.


León Benavente regresa a València para compartir con sus seguidores su cuarto álbum de estudio. Bajo el nombre de “Era”, el nuevo trabajo vio la luz en enero de este mismo año y entró directamente en la segunda posición de los discos más vendidos en nuestro país. Además, en lo que llevan de gira por España, la banda ha colgado el cartel de “no hay localidades” en varias ciudades. ¿Te lo vas a perder?


“Era” es un trabajo heterogéneo que surge del extraño momento histórico que nos ha tocado vivir y en el que abundan las referencias cinematográficas y artísticas. Pero, ante todo, el disco representa un gran salto adelante para León Benavente, una evolución que implica un cambio profundo en la sonoridad del grupo y que demuestra más que nunca el carácter poco acomodaticio de una formación que, en sus diez años de trayectoria, ha sabido reinventarse en cada ocasión. 


Vídeo: https://youtu.be/wEfb_Wx-LDY

Instagram: https://www.instagram.com/leonbenavente/

Twitter: https://twitter.com/LEONBENAVENTE

Facebook: https://www.facebook.com/LeonBenavente

Media content

Related content

Share with friends