Cupido + trashi en Valencia

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

CUPIDO + trashi

Divendres 14 de juliol / Viernes 14 de julio 

Obertura de portes / Apertura de puertas: 20:00 h

Inici del concert / Inicio del concierto: 21:30 h

Entrada anticipada: 21€ / 24€ despeses de gestió / gastos de gestión


No és possible explicar l'èxit de Cupido sense referir-nos a la condició mutant del gènere pop i la seua capacitat d'absorbir, mesclar sensibilitats i fascinar al públic, sempre apuntant amb una cosa nova.


Amb la publicació de Sobredosis de Amor, Cupido ha complit altament les expectatives i s'ha convertit en un dels esdeveniments musicals de l'any. El tracklist d'aquest treball inclou també la ja coneguda “La Pared”, un tema que, si s'ha de jutjar pel nombre de reproduccions que atresora (més de 18 milions en Spotify), es va convertir a l'instant en una fan favourite. El disc sencer transita pels camins laterals del pop. Tornades fàcils de cantar en la veu processada de Pimp Flaco. La dosi justa de sucre en lletres de combustió instantània, en perfecta harmonia amb guitarres elèctriques, pianos delicats, desenvolupaments canònics i una forma molt personal d'entendre la intensitat. Un compendi de factors que, en els 4 anys de trajectòria, els ha situat entre el més destacat de l’electropop espanyol.


---


No es posible explicar el éxito de Cupido sin referirnos a la condición mutante del género pop y su capacidad de absorber, mezclar sensibilidad y fascinar al público, siempre apuntando con algo nuevo. 


Con la publicación de Sobredosis de Amor, Cupido ha cumplido altamente las expectativas y se ha convertido en uno de los acontecimientos musicales del año. El tracklist de este trabajo incluye también la ya conocida “La Pared”, un tema que, a juzgar por el número de reproducciones que atesora (más de 18 millones en Spotify), se convirtió al instante en una fan favourite. El disco entero transita por los caminos laterales del pop. Estribillos coreables en la voz procesada de Pimp Flaco. La dosis justa de azúcar en letras de combustión instantánea, en perfecta armonía con guitarras eléctricas, pianos delicados, desarrollos canónicos y una forma muy personal de entender la intensidad, que en sus 4 años de trayectoria les han situado entre lo más destacado del electropop español.



Web: https://www.cupidoamorciego.com/

Facebook: https://www.facebook.com/cupidoamorciego

Instagram: https://www.instagram.com/cupidoamorciego/

Twitter: https://twitter.com/Cupidoamorciego

Spotify: https://open.spotify.com/artist/4cK5uxWRVJ3QOSfaBMX2Ex?si=2fweRnx_SpqK1HBPffeyhA


Video: https://www.youtube.com/watch?v=fWj3qFgZb-c

Media content

Share with friends