RODRIGO CUEVAS + Gabriel Ríos en València

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

RODRIGO CUEVAS + Gabriel Ríos

Diumenge 16 de juliol / Dimingo 16 de julio

Obertura de portes / Apertura de puertas: 20:00 h 

Inici del concert / Inicio del concierto: 20:45h (artista convidat / invitado)

Entrada anticipada: 20€  despeses / gastos


Concerts de Vivers serà una de les primeres dates on recalarà la nova gira de presentació del tercer àlbum d'estudi de Rodrigo Cuevas. Es tracta d'un disc que arriba després de l'aclamat “Manual del Cortejo”, que ha posicionat al músic asturià entre els renovadors del folklore més originals del moment. Aquest nou treball ha sigut cuinat entre les dues ribes de l'Atlàntic i ha comptat amb la producció d'Eduardo Cabra (ex Visitante de Calle 13). Ha sigut gravat a Puerto Rico i l'espectacle que acompanyarà la seua presentació serà la confirmació definitiva de Rodrigo Cuevas com un dels músics més interessants i radicals en la renovació de la música tradicional. 

El relat, l'humor, la crítica, la ironia, la posada en escena, el vestuari, el joc…, seran els elements que configuraran l'espectacle més animal, extravertit, calent, ballable, ambiciós, alegre i èpic d’aquest agitador folklòric asturià.


---


Concerts de Vivers será una de las primeras fechas donde recalará la nueva gira de presentación del tercer álbum de estudio de Rodrigo Cuevas. Se trata de un disco que llega tras el aclamado “Manual de Cortejo”, que ha posicionado al músico asturiano entre los renovadores del folklore más originales del momento. Este nuevo trabajo ha sido cocinado entre las dos orillas del Atlántico y ha contado con la producción de Eduardo Cabra (ex Visitante de Calle 13). Ha sido grabado en Puerto Rico y el espectáculo que acompañará su presentación será la confirmación definitiva de Rodrigo Cuevas como uno de los músicos más interesantes y radicales en la renovación de la música tradicional. 

El relato, el humor, la crítica, la ironía, la puesta en escena, el vestuario, el juego…, serán los elementos que configurarán el espectáculo más animal, extrovertido, caliente, bailable, ambicioso, alegre y épico de este agitador folklórico asturiano.


Web: https://rodrigocuevas.sexy/

Facebook: https://www.facebook.com/rodrigo.cuevas.electrocuple

Instagram: https://www.instagram.com/rodrigocuevasg/

Twitter: https://twitter.com/RodrigoCuevasG

Spotify: https://open.spotify.com/artist/1d3CepUS2V6F3cP9YWNfUO?si=us7nqJYHRWWtSf2QFzsTUA

Media content

Share with friends