Guitarricadelafuente en Valencia

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

GUITARRICADELAFUENTE


Dilluns 17 de juliol / Domingo 17 de julio

Obertura de portes / Apertura de puertas: 20:00 h

Inici del concert / Inicio del concierto: 22:00 h


Entrada anticipada: 35€ 


L'estrena del seu primer àlbum, “La cantera”, ha situat Guitarricadelafuente entre els artistes més prometedors del panorama musical actual. Posseïdor d'un talent peculiar i seductor, la seua extrema originalitat i maduresa interpretativa s’ha vist acompanyada pel treball de producció del gran Raül Refree (productor d'artistes de la talla de Rosalía o Silvia Pérez Cruz), una combinació que l’han convertit en un dels valors musicals amb major projecció malgrat la seua joventut. 


Álvaro Lafuente (Benicàssim, 1997) ha anat forjant pas a pas una personalitat artística que ha portat el so clàssic de la guitarra a produccions avançades. Les seues cançons trenquen estereotips i exploren camins diferents sense perdre mai el vincle amb la tradició. El disc “La cantera” és un decidit pas endavant per a un artista que es rebel·la contra l'encasellament i que inaugura una etapa decisiva en la seua trajectòria. Es recolza en el folklore o en la poesia i es submergeix en sons introspectius, però molt colorits. És una versió refinada d'aquell xaval que un bon dia es va convertir en ídol de masses i que ara posa damunt de la taula els seus arguments de més talent.


---


El estreno de su primer álbum, “La cantera”, ha situado a Guitarricadelafuente entre los artistas más prometedores del panorama musical actual. Poseedor de un talento peculiar y seductor, su extrema originalidad y madurez interpretativa acompañado por el trabajo de producción del gran Raül Refree (productor de artistas de la talla de Rosalía o Silvia Pérez Cruz), le han convertido en uno de los valores musicales con mayor proyección pese a su juventud. 


Álvaro Lafuente (Benicàssim, 1997) ha ido fraguando paso a paso una personalidad artística que ha llevado el sonido clásico de la guitarra a producciones avanzadas. Sus canciones rompen estereotipos y exploran caminos diferentes sin perder nunca el vínculo con la tradición. El disco “La cantera” es un decidido paso adelante para un artista que se rebela contra el encasillamiento y que inaugura una etapa en su trayectoria. Se apoya en el folclore o en la poesía y se sumerge en sonidos introspectivos pero muy coloridos. Es una versión refinada de aquel chaval que un buen día se convirtió en ídolo de masas y que ahora pone encima de la mesa sus argumentos de más talento.



Link a vídeo: https://youtu.be/b_f2qiL_nP4


Web: https://www.guitarricadelafuente.com/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100042790553035

Instagram: https://www.instagram.com/guitarricadelafuente/

Spotify: https://open.spotify.com/artist/0oBiYchunKTMDesVICwrvL?si=6FSqPr1CRO27xPqOO74o5g


Media content

Related content

Share with friends