Íboga Nits de Vivers: Mandrágora + Dubioza Kolektiv + Hilight Tribe + Balkan Paradise Orchestra en Valencia

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

FESTA IBOGA

Divendres 28 de juliol / Viernes 28 de julio

Obertura de portes / Apertura de puertas: 18h

Inici del concert / Inicio del concierto: 19h


L’Iboga Summer Festival és un dels esdeveniments musicals més multitudinaris de l’estiu. A finals de juliol, milers de persones s’apropen a Tavernes de la Valldigna per a gaudir de bandes de gèneres molt diversos: balkan, gypsy, swing, ska, reggae, folk, electro-Swing, ska-jazz, punk, hip hop, etc.


Enguany, l’Iboga s’endinsa per primera vegada al cor verd de València per a celebrar una màgica nit d’estiu en un lloc tan encantdor com els Jardins de Vivers. L’elenc seleccionat per a esta ocasió tan especial és de primer nivell.


El productor musical Mandragora és un dels artistes més destacats de l’actual escena del Trance. Creador i punta de llança del gènere #futureprog, ha inspirat artistes per tot el planeta gràcies a la seu geni creatiu. Així, ha produït 8 àlbums i dotzenes de singles que sumen 500 milions d’streams en les seues plataformes. El seu estil únic i boig, i la seua energia encomanadissa i inacabable, el situen entre els millors espectacles en viu que es poden veure hui en dia.


D’altra banda, des de Bòsnia arribarà Dubioza Kolektiv. Es tracta d’una banda gens ordinària i formada en circumstàncies peculiars on es troben un grup d’amics. En la seua proposta mesclen els sabors balcànics locals amb influències musicals de tot el món com l’ska, el punk, el reggae, l’electrònica o el hip hop. Així, han creat un estil propi que hui, 20 anys després, segueix mostrant-se apoteòsic i addictiu.


En Iboga Nits també aterrarà una banda icònica en l’escena electro-instrumental: Hilight Tribe. Ells traslladaran el seu missatge de pau i unitat entre totes les cultures. Els seus valors s’alineen amb les tribus i civilitzacions antigues, les quals admiren i reinterpreten en els seus discos i espectacles en viu. Han encunyat l’expressió “Trance natural” per a referir-se al seu gènere musical. És un estil que és interpretat per músics en viu i que troba les seues fonts en els ritmes electrònics d’avantguarda i en la música tradicional del món.


Finalment, Balkan Paradise Orchestra ens oferirà un espectacle tan potent com el seu recorregut musicals en els últims anys. Amb una formació inusual i trencadora, amb vuit instrumentistes de vent-metall, vent-fusta i percussió, la banda aporta un aire fresc i alegre al panorama musical al marge del mainstream. Infectades pel virus del metall i connectades a la tradició balcànica de les orquestres de vent, estes vuit dones ofereixen un espectacle amb una aclaparadora capacitat per a fer que el públic es desferme en un esclat de balls.


---


El Iboga Summer Festival es uno de los eventos musicales más multitudinarios del verano. A finales de julio, miles de personas se acercan a Tavernes de la Valldigna para disfrutar de bandas de géneros muy diversos: balkan, gypsy, swing, ska, reggae, folk, electro-swing, ska-jazz, punk, hip hop, etc.


Este año, el Iboga se adentra por primera vez en el corazón verde de València para celebrar una mágica noche de verano en un lugar tan encantador como los Jardines de Viveros. El elenco seleccionado para esta ocasión tan especial es de primer nivel.


El productor musical Mandragora es uno de los artistas más destacados de la actual escena del Trance. Creador y punta de lanza del género #futureprog, ha inspirado a artistas por todo el planeta gracias a su genio creativo. Así, ha producido 8 álbumes y docenas de singles que suman 500 millones de streams en sus plataformas. Su estilo único y loco, y su energía pegadiza e inacabable, le sitúan entre los mejores espectáculos en vivo que se pueden ver hoy en día.


Por otra parte, desde Bosnia llegará Dubioza Kolektiv. Se trata de una banda nada ordinaria y formada en circunstancias peculiares donde se encuentran un grupo de amigos. En su propuesta mezclan los sabores balcánicos locales con influencias musicales de todo el mundo como el ska, el punk, el reggae, la electrónica o el hip hop. Así, han creado un estilo propio que hoy, 20 años después, sigue mostrándose apoteósico y adictivo.


En Iboga Nits también aterrizará una banda icónica en la escena electro-instrumental: Hilight Tribe. Ellos trasladarán su mensaje de paz y unidad entre todas las culturas. Sus valores se alinean con las tribus y civilizaciones antiguas, que admiran y reinterpretan en sus discos y espectáculos en vivo. Han acuñado la expresión “Trance natural” para referirse a su género musical. Es un estilo interpretado por músicos en vivo y que encuentra sus fuentes en los ritmos electrónicos de vanguardia y en la música tradicional del mundo.


Por último, Balkan Paradise Orchestra nos ofrecerá un espectáculo tan potente como su recorrido musical en los últimos años. Con una formación inusual y rompedora, con ocho instrumentistas de viento-metal, viento-madera y percusión, la banda aporta un aire fresco y alegre al panorama musical al margen del mainstream. Infectadas por el virus del metal y conectadas a la tradición balcánica de las orquestas de viento, estas ocho mujeres ofrecen un espectáculo con una abrumadora capacidad para hacer que el público se desate en un estallido de bailes.


Web: https://iboga.es/

Facebook: https://www.facebook.com/IbogaSummerFestival

Instagram: https://www.instagram.com/iboga_summer_festival/

Twitter: https://twitter.com/IbogaSummerFest

Spotify: https://open.spotify.com/user/ibogasummerfestival?si=819062a841be4aa2

Vídeo: https://youtu.be/vjlyDsNhiH8

Media content

Share with friends