El Kanka + El Jose + Mercedes Cañas en Valencia

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

EL KANKA

Dissabte 29 de juliol / Sábado 29 de julio

Obertura de portes / Apertura de puertas: 20h

Inici del concert / Inicio del concierto: 21h


El Kanka és un artista malagueny que va deixar enrere la seua terra natal fa 15 anys per dedicar-se a la música. Al llarg d'aquest temps, Juan Gómez, el seu nom real, ha estat treballant intensament i molt dur fins a convertir-se en un dels cantautors més consolidats del panorama musical estatal. Sense pressa, però sense pausa. Actualment, El Kanka està de gira per a presentar el seu darrer disc, Cosas de los vivientes. Després d'un any de descans i apartat dels escenaris, el malagueny ha entregat 14 cançons que parlen de temes diferents, però tots quotidians i en què qualsevol es pot sentir representat. A més, l'artista ha sigut totalment sincer, no només en les lletres, sinó també en la producció, en què ha optat per un so molt cru i orgànic.


La seua actuació estarà precedida d’El Jose, una de les revelacions musicals més interessants dels darrers anys. Amb el seu disc “Seguro de Na”, ha aconseguit penjar el cartell d’entrades exhaurides en sales mítiques com la Sala Caracol de Madrid, la Industrial Copera de Granada o la Sala La Nau de Barcelona.


---


El Kanka es un artista malagueño que dejó atrás su tierra natal hace 15 años para dedicarse a la música. A lo largo de este tiempo, Juan Gómez, su nombre real, ha estado trabajando intensamente y muy duro hasta convertirse en uno de los cantautores más consolidados del panorama musical estatal. Sin prisa, pero sin pausa. Actualmente, El Kanka está de gira para presentar su último disco, Cosas de los vivientes. Tras un año de descanso y apartado de los escenarios, el malagueño ha entregado 14 canciones que hablan de temas distintos, pero todos cotidianos y en los que cualquiera puede sentirse representando. Además, el artista ha sido totalmente sincero, no solo en las letras, sino también en la producción, en la que ha optado por un sonido muy crudo y orgánico.


Su actuación estará precedida de El Jose, una de las revelaciones musicales más interesantes de los últimos años. Con su disco “Seguro de Na” ha conseguido colgar el cartel de “Entradas agotadas” en locales míticos como la Sala Caracol de Madrid, la Industrial Copera de Granada o la Sala La Nau de Barcelona.



Web: https://elkanka.com/

Facebook: https://www.facebook.com/elkankamusica

Instagram: https://www.instagram.com/el_kanka/

TikTok: https://www.tiktok.com/@el_kanka

Twitter: https://twitter.com/el_kanka

Spotify: https://open.spotify.com/artist/4Byu6VBhuMYzcoIUrIyLuL?si=AQ19KkQcRKylSOo1GsDdsg

Vídeo: https://youtu.be/z_pxpgByIR8

Media content

Related content

Share with friends