Iván Ferreiro + Soledad Velez + Obtuso Dj

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

Dissabte 5 d’agost / Sábado 5 de agosto

Obertura de portes / Apertura de puertas: 20h

Inici del concert / Inicio del concierto: 21h

Entrades anticipades / Entradas anticipadas: 25€ - 28€+ despeses / gastos


El cantant gallec torna a València amb la seua banda al complet per a presentar les cançons del nou treball, Trinchera Pop (Warner, 2023), que arriba després de diversos anys de silenci discogràfic. D’aquest nou disc ja coneixem un parell de temes i s'estan complint àmpliament les expectatives del músic: que fora millor que l'anterior, i que fora diferent en forma i contingut. Per a això han seguit un plantejament compositiu basat en l'ús previ de joguets i dispositius electrònics, abans que partir de la guitarra o el piano habituals, i tractant d'evitar l'amor romàntic o continguts previsibles en la música pop per a endinsar-se en les idees i la metafísica, en la filosofia a través de l'emoció. Els dos avançaments que Ferreiro ha publicat són bons exemples d'aquest propòsit i auguren un disc extraordinari, fidel reflexe de l’estat de plena maduresa musical i vital en què es troba l’artista.


Iván Ferreiro estarà acompanyat de la seua banda habitual: Pablo Novoa als teclats, Ricky Falkner al baix, Xabier Molero a la bateria, Marta Toro en els teclats i programacions i amb Emilio Saiz i Amaro Ferreiro a les guitarres.


---


El cantante gallego regresa a València con su banda al completo para presentar las canciones del nuevo trabajo, Trinchera Pop (Warner, 2023), que llega tras varios años de silencio discográfico. De este nuevo disco ya conocemos un par de temas y se están cumpliendo sobradamente las expectativas del músico vigués: que fuera mejor que lo anterior, y que fuera distinto en forma y contenido. Para ello han seguido un planteamiento compositivo basado en el uso previo de juguetes y dispositivos electrónicos, antes que partir de la guitarra o el piano habituales, y tratando de evitar el amor romántico o contenidos previsibles en la música pop para adentrarse en las ideas y la metafísica, en la filosofía a través de la emoción. Los dos avances que Ferreiro ha publicado dan buena cuenta de este propósito y auguran un disco extraordinario, fiel reflejo del estado de plena madurez musical y vital que atraviesa el artista.


Iván Ferreiro estará acompañado de su banda habitual: Pablo Novoa a las teclas, Ricky Falkner al bajo, Xabier Molero a la batería, Marta Toro en los teclados y programaciones y con Emilio Saiz y Amaro Ferreiro a las guitarras.



WEB: https://www.ivanferreiro.es/

SPOTIFY: https://open.spotify.com/artist/3qUrABCNqnkb5gc2YmPVzP?si=OhLF5XBORTuWOjx9CA7rRA

TWITTER: https://twitter.com/ivanferreiro

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/ivanferreiro

FACEBOOK: https://www.facebook.com/ivanferreiro.oficial/

VÍDEO: https://youtu.be/EZ2znv5dsGw

Media content

Related content

Share with friends