GIRA. EL MEJOR DE TUS DIAS. SIEMPRE BARRICADA. 15 anys de ROCKPELSXUKLIS.

Wednesday 16 December 2026 20:00

Opening doors 19.30h

Sala Apolo

Nou de la Rambla 113, Barcelona

Tornem de nou a la Sala Apolo, sala emblemàtica de la ciutat per ofererir aquest concert en dates PRO nadalenques amb un artista nacional membre membre de d'una de les bandes mes gran del Rock Nacional Barricada, estem parlant d'Alfrefdo Piedrafita, amb la Gira "El Mejor de tus Dias" Siempre Barricada, per donar el tret de sortita en la celebració dels 15 anys de Rockpelsxuklis


Rockpelsxuklis. És una iniciativa musical impulsada des de l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) destinada a recaptar fons pel manteniment de La Casa dels Xuklis, un recurs sociosanitari per a les famílies d’infants i adolescents amb càncer que s’han de desplaçar per rebre tractament als hospitals referents de Barcelona i donar visibilitat als Joves amb Càncer.


A través de la música, sensibilitzar sobre la realitat dels infants i adolescents amb càncer. Promoure la implicació i participació ciutadana a través d’un esdeveniment cultural i solidari.

Les bandes i empreses que hi participen de manera desinteressada col·laboren a fer visible la tasca d’una entitat amb més de 30 anys de trajectòria, de gran abast de difusió,


L’Associació de Familiars i Amics de nens Oncològics de Catalunya és una associació sense ànim de lucre, de caràcter laic, que treballa des d’una visió solidària amb valors com la justícia i el compromís social, la responsabilitat, la gestió de la qualitat i la gratuïtat en els serveis que ofereix a tots els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.


Desenvolupa la seva tasca des de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona. Té presència als hospitals referents, Sant Joan de Déu i Vall Hebron. Amb La Casa dels Xuklis s’assoleix un dels grans objectius: acollir de manera gratuïta les famílies que s’han de desplaçar lluny de les seves llars per rebre tractament als hospitals referents de Barcelona.

Per a més informació: www.afanoc.org


Media content

Share with friends