Julian Marley & The Uprising + The Dance Crashers Band en València

Multiple dates

Show previous dates

Jardines de Viveros (Jardines del Real)

Calle San Pío V, s/n, Valencia

JULIAN MARLEY


Després de dos anys d’absència per la situació sanitària, el Rototom Sunsplash reviurà entre el 16 i el 22 d’agost al recinte de festivals de Benicàssim. I, com en edicions anteriors, els Concerts de Vivers acolliran una de les festes de presentació d’aquesta cita que té la música jamaicana com a protagonista. Enguany, els Jardins de Vivers tornaran a escoltar el reggae de Julian Marley, únic fill de Bob Marley nascut a la Gran Bretanya. Tanmateix, el xiquet visitava freqüentment els seus germans Ziggy, Stephen, Damian i Kymani a l’illa de Jamaica, on es va instal·lar posteriorment. Des de molt jove, Julian va demostrar dots per a la música i va aprendre a tocar el baix, la bateria, la guitarra i els teclats. Després d’escoltar i aprendre els clàssics del reggae, Julian Marley va encetar la seua discografia amb Lion in the Morning (1996). També ha editat els àlbums A Time & Place (2003), Awake (2009) i As I Am (2019). Els dos últims discos van ser nominats als Premis Grammy. Al costat dels seus germans, treballa en la fundació Ghetto Youths en projectes d’ajuda a les persones necessitades.


--

Tras dos años de ausencia por la situación sanitaria, el Rototom Sunsplash revivirá entre el 16 y el 22 de agosto en el recinto de festivales de Benicàssim. Y, como en ediciones anteriores, los Conciertos de Viveros acogerán una de las fiestas de presentación de esta cita que tiene la música jamaicana como protagonista. Este año, los Jardines de Viveros volverán a escuchar al reggae de Julian Marley, único hijo de Bob Marley nacido en Gran Bretaña. Sin embargo, el niño visitaba frecuentemente a sus hermanos Ziggy, Stephen, Damian y Kymani en la isla de Jamaica, donde se instaló posteriormente. Desde muy joven, Julian demostró dotes para la música y aprendió a tocar el bajo, la batería, la guitarra y los teclados. Tras escuchar y aprender a los clásicos del reggae, Julian Marley empezó su discografía con Lion in the Morning (1996). También ha editado los álbumes A Time & Place (2003), Awake (2009) y As I Am (2019). Los dos últimos discos fueron nominados a los Premios Grammy. Junto a sus hermanos, trabaja en la fundación Ghetto Youths en proyectos de ayuda a las personas necesitadas.


Vídeo: https://youtu.be/uBwN3Cuc4KE

Web: https://www.julianmarley.com/

Facebook: https://www.facebook.com/JulianMarley/

Twitter: https://twitter.com/julianmarley

Instagram: https://www.instagram.com/julianrmarley/

Spotify: https://open.spotify.com/artist/7a4td2FhkuH58dApiBvnrv?si=2bL1sjcIRWaPKuZCW66ZCg


THE DANCE CRASHERS BAND


The Dance Crashers Band és un projecte de música jamaicana que aposta per un estil pur, amb poca fusió, essent fidels als orígens de la música tradicional de l’illa de Jamaica, però amb una sonoritat moderna, potent i actual.

Després de potenciar la recerca i la transcripció del llenguatge jamaicà per reproduir-lo a la banda va publicar el seu primer treball, “Fabulous Coconut”, en 2018 on es veuen reflexades totes les seues experiències i influències. Des d’aleshores, han actuat de nombrosos festivals i convocatòries musicals. 


The Dance Crashers Band es un proyecto de música jamaicana que apuesta por un estilo puro, con poca fusión, siendo fieles a los orígenes de la música tradicional de la isla de Jamaica, pero con una sonoridad moderna, potente y actual. 

Después de potenciar la investigación y la transcripción del lenguaje jamaicano para reproducirlo a la banda va publica su primer trabajo, “Fabulous Coconut”, en 2018 donde se ven reflejadas todas sus experiencias e influencias. Desde entonces, han actuado en numerosos festivales y citas musicales.


Vídeo: https://youtu.be/0QWgm7fYgfA

Instagram: https://www.instagram.com/thedancecrashersband/

Facebook: https://www.facebook.com/search/top?q=the%20dance%20crashers

Twitter: https://twitter.com/Dance_Crashers



Media content

Related content

Share with friends